mannakvikk

Alla inlägg under december 2011

Av Amanda - 31 december 2011 23:33

"And at last I see the light
and it's like the fog have lifted
And at last I see the light
And it's like the sky is new
And it's warm and real and bright
And the world has somehow shifted
All at once everything looks different

Now that I see you"

Haha, jag älskar Trassel.
Har precis kommit in efter att ha skickat ut två stycken lanternor. De är så fina. Inte lika roliga som raketer såklart, men dom är helt okej. Jämfört med raketer så är dom iallafall billigare, raketer kostar flera hundra, och man köper dom för att spränga dom lixom? haha...
Ja, mycket mer händer inte idag. Tråkigt nog sitter jag och kollar på tv med resten av familjen. Tack vare lillebror sitter vi och glor på Scooby doo. Men vem orkar klaga? Han är mästaren på att skrika. :S

Gott nytt år allesammans, hoppas ni har en roligare nyårsafton än jag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Borde min blogg förbättras?
 Ja, inläggen
 Ja, headern
 Ja, bakgrunden
 Ja, någonting annat
 Nej, den är helt okej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards